Przemyslenia dla sektora non profit – szkolenia i wykłady

Witam wszystkich na moim blogu, tu Helena Badowska. Piszę do Was z mojej małej miejscowości: Prusice, województwo opolskie. Od 6 lat spełniam się jako aktywista w ramach działających w moim mieście instytucji NGO: FUNDACJA IM. JOANNY BEDNARCZYK, GRUPA SZKOLENIA MENEDŻERÓW, STOWARZYSZENIE “PIAST” NA RZECZ AKTYWNEGO TRYBU ŻYCIA, i TOWARZYSTWO PRZYJACIÓ�? DZIECI KUJAWSKO – POMORSKI ODDZIA�? REGIONALNY (Przy okazji kłaniam się nisko przedstawicielom mojego pracodawcy, za włączenie się w moje akcje: http://www.szkolenia-team-building.edu.pl). Zamysłem tego bloga jest namawianie każdego do wolontariatu. I oczywiście nieodpłatne szkolenie nowych adeptów trzeciego sektora. Szkolenie – to jemu poświęcimy początkowe notki mojego bloga. Z mojej praktyki jasno wynika, że sensowne szkolenia – tego najbardziej brak wolontariuszom. W pierwszym kroku poruszymy temat „typologia organizacji non profit”. Nastepny temat to „jak godzić wolontariat z pracą”. Wyjaśnimy też różne „sektory” w NGO: od hospicjów przez ruchy miejskie po kluby naukowe. Inne propozycje problemów mile widziane – piszcie!. Te szkolenia przecież są dla Was a nie dla mnie. Dziękuję za uwagę. PS. Byłabym zapomniała ukłonić się naszym fantastycznym donatorom: Szkolenia Handlowe Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Handlu Chemikaliami “CHEMIA- WROC�?AW” S.A., Telewizja Kablowa Płońsk Spółka z o.o. , IZOHAN , IDS A.Dyderski

Leave a Reply

